Gratis bs
4 posters
Sida 1 av 1
Gratis bs
För er som inte vet, så går man in på följande. blodstenar i samma panel som äventyr under grotta. Sen klickar man på köpa, sedan i listan så finns det något som heter sponsorpay klicka där. Välj sedan ett alternativ läs exakt vad man ska göra för att få gratis bs, gör sedan det, var glad för dina nya blodstenar
Det har nu kommit ett gäng nya till er mer rutinerade användare av denna funktion
Lycka till grabbz
Det har nu kommit ett gäng nya till er mer rutinerade användare av denna funktion
Lycka till grabbz
Sv: Gratis bs
Jag provade de nya alternativen men det slutade med ett samtal från en tjej i USA som ivrigt undrade varför jag hade fyllt i alla uppgifter och mitt svar var simpelt "Well I am playing this game, Tanoth, and I just wanted some free Bloodstones" tror inte hon hade en aning om vad jag snackade om ;o men har fått denied på båda mina nya alternativ ;( ingen aning om varför, gjorde exakt som tanoth bad mig att göra ;/
kallakillen- Antal inlägg : 82
Poäng : 5504
Fick iaf 20 st tillslut, aktiverade mitt konto hos mysurvey på min email
hahaha gött påminde mig om när jag köpte wow guld engång. Fick ett samtal mitt på natten när jag jobbade runt 4-5 av en ljus kines stämma som säger '' Hello sir this is gold for power, you logg in now and get gold okey? ''
Jag '' No sorry can't do that right now iam working '' Hon '' why not now? just logg in '' i bakrunden hörde man datorfläktar från kineskällaren som dom satt och farmade i, helt underbart.. Jag la på hursomhelst och fick mitt guld nästa dag. PAOW!
Jag '' No sorry can't do that right now iam working '' Hon '' why not now? just logg in '' i bakrunden hörde man datorfläktar från kineskällaren som dom satt och farmade i, helt underbart.. Jag la på hursomhelst och fick mitt guld nästa dag. PAOW!
draengen- [GM]
- Antal inlägg : 306
Poäng : 6017
hahaha :p jävla kinesbottare asså underbart!
Man måste sattsa lite på tanoth lirandet och blodstenarna!
Såg här såg mitt mail ut till sponsor pay ut då de rejectade mig, skickade med 2 bilder på när jag fyllt i blanketterna på hemsidan jag skulle få blodstenar ifrån!
27.05.2010 19:15 - Edde Boyner schrieb:
I Don't know if this is proof enough, but I have filled in the first step with my real personal information (as you can see in the pictures), and Sponsor support rejected me, thank you for your time!
Sponsor Pay
We have great news for you – the sponsor paid for you and you will be credited within the next 48 hours.
You can monitor updates on the offer status page.
Thank you for your trust in our services.
Best,
Your SponsorPay Support Team
- -
SponsorPay – our sponsors pay for you!
Så för att tjäna 12 blodstenar har jag alltså först fyllt i blanketten som jag skulle göra, fått ett samtal från en tjej i USA (som försökte förstå varför jag gått in och fyllt i min personliga information på deras hemsida men inte var intresserad av hennes erbjudande till mig), sedan mailat sponsor pay och skickat bilder som bevis på att jag faktiskt hade fyllt i blanketten, så slutligen, 12 blodstenar, var det värt det? HELL YEAH!
Såg här såg mitt mail ut till sponsor pay ut då de rejectade mig, skickade med 2 bilder på när jag fyllt i blanketterna på hemsidan jag skulle få blodstenar ifrån!
27.05.2010 19:15 - Edde Boyner schrieb:
I Don't know if this is proof enough, but I have filled in the first step with my real personal information (as you can see in the pictures), and Sponsor support rejected me, thank you for your time!
Sponsor Pay
We have great news for you – the sponsor paid for you and you will be credited within the next 48 hours.
You can monitor updates on the offer status page.
Thank you for your trust in our services.
Best,
Your SponsorPay Support Team
- -
SponsorPay – our sponsors pay for you!
Så för att tjäna 12 blodstenar har jag alltså först fyllt i blanketten som jag skulle göra, fått ett samtal från en tjej i USA (som försökte förstå varför jag gått in och fyllt i min personliga information på deras hemsida men inte var intresserad av hennes erbjudande till mig), sedan mailat sponsor pay och skickat bilder som bevis på att jag faktiskt hade fyllt i blanketten, så slutligen, 12 blodstenar, var det värt det? HELL YEAH!
nya sponsorpay ute på marknaden!!
slipzen- Antal inlägg : 21
Poäng : 5318
Jag borde fan göra sponsorpay :
draengen- [GM]
- Antal inlägg : 306
Poäng : 6017
det är bara att kötta, brukar rulla in där varje vecka och kolla efter nya, lite som grädde på moset över sina gamla rostiga blodstenar
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet