De Modiga riddarna
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Nya items !!!!!!!

2 posters

Gå ner

Nya items !!!!!!! Empty Nya items !!!!!!!

Inlägg av draengen ons apr 28, 2010 3:39 pm

Hej alla modiga riddare!

Igår gick jag på ett episkt äventyr med min båt ute på havet av tårar. där stödde jag på ett vilt grottmonster på level 100. Monstret och jag hade en episk kamp men jag vann med nöd och näppe... ur monstret drog jag fram prorans magiska händer! Det är ett par helt magiska handskar som jag ska använda länge i min kamp mot våra fiender och andra väsen. Senare samma dag när jag ska dra mig hemmåt stöter jag på en sliten gammal man som uppger sig för att vara en försäljare... i hans säck hittar jag en otroligt bra hjälm! Mannen säger att det är den gamle ledaren över den odöda arméns hjälm. mannen vill ha 75000 guldmynt och 25 blodstenar för hjälmen utan att skämmas. Så jag Får gå ut och kämpa i äventyr hela dagen för att klara av kostnaden, men det var de värt! Nu finns det inget som kan stoppa oss, snart tar vi över världen !

Om ni vill se mina episka föremål får ni gå till handlaren och titta
( http://www.worldofbits.com/tanoth/tanoth_epics.jpg ) Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
draengen
draengen
[GM]
[GM]

Antal inlägg : 306
Poäng : 5801
Reputation : 4
Join date : 09-08-17
Age : 33

Till överst på sidan Gå ner

Nya items !!!!!!! Empty Yes in deed the retailer is what we need

Inlägg av Omgidot ons apr 28, 2010 9:18 pm

Efter djupa diskussioner om vart fan man få phat loot, så trodde vi från början att man bara kunde få items från grottan och äventyr, Men Draengen har bevisat att det finns möjlighet att hitta bis (best in slot) hos handlaren. så kolla där tappra riddare!
Omgidot
Omgidot
Admin
Admin

Antal inlägg : 277
Poäng : 5762
Reputation : 2
Join date : 09-08-16

https://modigariddarna.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Nya items !!!!!!! Empty Sv: Nya items !!!!!!!

Inlägg av draengen ons apr 28, 2010 9:48 pm

Riktigt nice faktiskt! funderar på att köpa sisådär
500 BS bara för att plöja hos handlaren och se
om han har något annat roligt. är trött på att vara
näst högst level och typ 20 bäst gear, i meen caaaamaaan! clown
draengen
draengen
[GM]
[GM]

Antal inlägg : 306
Poäng : 5801
Reputation : 4
Join date : 09-08-17
Age : 33

Till överst på sidan Gå ner

Nya items !!!!!!! Empty Sv: Nya items !!!!!!!

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet