Levling och varför det är viktigt att vara hög level
3 posters
Sida 1 av 1
Levling och varför det är viktigt att vara hög level
Efter en djup diskussion med Kallakillen (nr 2 i guilden atm) klockan 3 på natten så kom vi fram till följande slutsatser.
Din level scalar med dina stats T.ex Kallakillen har 995 i intelligens och har 20291 i magikraft medans asger har 1026 i intelligens och 18084. Skillnaden är att asger är level 79 och kallakillen är level 93.
Faktor för magikraft är ungefär (level)X(int)X(2.17367.......osv)
Så levla på, och donerar ni mer blodstenar så kommer vi kunna bli rankade 7a snart med guilden.
Peace love and dragonrape Omgidot
Din level scalar med dina stats T.ex Kallakillen har 995 i intelligens och har 20291 i magikraft medans asger har 1026 i intelligens och 18084. Skillnaden är att asger är level 79 och kallakillen är level 93.
Faktor för magikraft är ungefär (level)X(int)X(2.17367.......osv)
Så levla på, och donerar ni mer blodstenar så kommer vi kunna bli rankade 7a snart med guilden.
Peace love and dragonrape Omgidot
Senast ändrad av Omgidot den fre apr 23, 2010 2:45 pm, ändrad totalt 1 gång
Sv: Levling och varför det är viktigt att vara hög level
Sa fort jag kommer hem och sa fort jag hittar nagon vra att skrapa fram pengar fran sa kommer jag donera minst 500 blodstenar. Vi ska ta over varlden allt som kravs ar nagra modiga riddares detikation...
Vietcong- Gäst
Awesome men lite irreterande
Hejsan käre modiga riddarna!
Jag tycker att vi har bundit en så pass bra relation att vi inte ska kunna stava varandras namn fel. Även fast jag ser upp till dig OMGIDOT är det inte okej att stava slavars namn fel. Hur som helst magiskt inlägg Olle fattar inte riktigt bara..
All makt åt Draengen!
Jag tycker att vi har bundit en så pass bra relation att vi inte ska kunna stava varandras namn fel. Även fast jag ser upp till dig OMGIDOT är det inte okej att stava slavars namn fel. Hur som helst magiskt inlägg Olle fattar inte riktigt bara..
All makt åt Draengen!
Asger- Gäst
Sv: Levling och varför det är viktigt att vara hög level
nu jävlar ska ni se lvling som aldrig förr! 200 blodstenar att bränna! NU JÄVLAR! !
kallakillen- Antal inlägg : 82
Poäng : 5504
draengen- [GM]
- Antal inlägg : 306
Poäng : 6017
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet