De Modiga riddarna
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

förflyttning från annan tråd hit, omgs resedagbok

Gå ner

förflyttning från annan tråd hit, omgs resedagbok Empty förflyttning från annan tråd hit, omgs resedagbok

Inlägg av Omgidot sön aug 30, 2009 5:17 pm

Dag 1 sön 23/8 -09
Jag tar tåget strax efter lunch och blir trevligt av vinkad av min familj (utom mellan brodern som ville sova för han pressat cs till typ klockan 4 färsking jag vet men han lär sig). jag finner min plats på tåget och slår mig ner drar fram min laptop och kopplar upp mig på sjs trådlösa nätverk som jag krävt att min mor skulle fixa åt mig jag loggar sedan in på tanoth och spelar det i sträck dom fyra timmarna och 20 minuterna resan tog. sprang dock till bistro vagnen och till min stora glädje insåg jag att dom hade fullständiga rättigheter(dvs för er obildade att dom får sälja starksprit och öl). En öl och jäger senare sitter jag och ser mig själv göra äventyr i den episka världen tanoth. sedan tvingas jag gå av tåget i malmö där jag blir upp plockad av min faders kompis som jag skall bo hos. jag anländer till hans lya för att slå mig ner i hans soffa. hinner knappt slita fram min dator innan jag inser att alla har låsta trådlösa nätverk, vilket resulterade i att jag var tvungen att ta fram mammas skit dator som har en härligt homoerotisk röd färg men den har inbyggt modem till gsmnätet så det är värt det. sedan vankades det mat och det var gott, lax filer med någon form av ris med någon form av rött gägg på. mums det var gott. sedan skulle vi se fotboll det slutade med att min käre hus ägare såg fotbollen och jag såg min tanoth gubbe arbeta. däckade med datorn på magen i soffan och vaknade av min väckar klocka och kände hur svetten rann ner från min mage där datorns fläkt utblås befinner sig. den sista biten var en tjuvtitt på dag två. den kommer snart, dvs när jag har tid över jag spelar faktist tanoth och nu är internet tillbaka hej på er så länge mina kära läsare.
Omgidot
Omgidot
Admin
Admin

Antal inlägg : 277
Poäng : 5769
Reputation : 2
Join date : 09-08-16

https://modigariddarna.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet