Mardröm
2 posters
Sida 1 av 1
Mardröm
Tror jag drömde att jag blev våldtagen av en negerdvärg iförrgår, bör jag uppsöka en läkare, psykolog eller dylikt? känner mig djupt kränk över vilka spratt min hjärna spelar mig när jag sover. HJÄLP
draengen- [GM]
- Antal inlägg : 306
Poäng : 6017
Sv: Mardröm
Ja, denna dröm kan tolkas på många olika sätt. Vi börjar med att bryta ner den i delar. Vi startar med känslan av att bli våldtagen den kommer troligtvis ifrån att du känner dig maktlös dvs det finns någon där ute som av en slump är bättre än dig (atm) det gäller för dig att passera detta hinder så kommer du att slippa våldtäckts delen av drömmen.
Negerdvärg, ett märkligt begrep nästan lite fantasy som i alver och dylikt vilket snabbt leder oss till att det handlar om någon fantasy del av ditt liv. Delen med att han är neger betyder att du känner hat mot denna person extremt mycket bara.
just dvärg biten handlar nog mycket om att dvärgar är roliga att se och ta på, alla drömmer om att någon gång få äga en dvärg.
Så min analys är kortfattat, Gå om dvärgnegern SGT DIABLO så försvinner drömmarna dirr.
//drömtolkaren OMGIDOT
Negerdvärg, ett märkligt begrep nästan lite fantasy som i alver och dylikt vilket snabbt leder oss till att det handlar om någon fantasy del av ditt liv. Delen med att han är neger betyder att du känner hat mot denna person extremt mycket bara.
just dvärg biten handlar nog mycket om att dvärgar är roliga att se och ta på, alla drömmer om att någon gång få äga en dvärg.
Så min analys är kortfattat, Gå om dvärgnegern SGT DIABLO så försvinner drömmarna dirr.
//drömtolkaren OMGIDOT
Sv: Mardröm
Låter rimmligt! Fårse hur det går.
draengen- [GM]
- Antal inlägg : 306
Poäng : 6017
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet