De Modiga riddarna
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

OLLEEEEEEE!

2 posters

Gå ner

OLLEEEEEEE! Empty OLLEEEEEEE!

Inlägg av draengen mån aug 31, 2009 12:49 pm

Hej omgidot, är besviken på det faktum att bara du kan skriva i din resdagbok för jag var helt upphetsad efter 5 minuters läsning kände ett galet begär av att skriva hur mkt jag gillade det !! anyways! efter många sömnlösa nätter i min stuga som ligger i Mah'nalthol så insåg jag att det var du som har gjort dig förtjänt av att vara rank 2 i våran episka guild.. du är alltså min högra hand .. from ... now ..... ON!!! AND FOR EVAH!
draengen
draengen
[GM]
[GM]

Antal inlägg : 306
Poäng : 5809
Reputation : 4
Join date : 09-08-17
Age : 33

Till överst på sidan Gå ner

OLLEEEEEEE! Empty Käre GM

Inlägg av Omgidot mån aug 31, 2009 4:33 pm

Jag tackar ödmjukast för denna befodran som du ärat mig med, jag skall axla ansvaret som din högra han med ett leende på mina slitna läppar och med ett Svärd i mina händer. Jag ska göra allt i min makt till att konstant överträffa dina förväntningar. Angånde kommentar möjligheter i Omgidots rese bok satt jag och övervägde detta igår då jag inte ville ha min historia avbruten med massa kommentarer, men nu har jag kommit fram till en topic per dag. På tal om resedag boken så ska jag börja skriva ihop några dagar till nu.

Med en vässad egg och hjärtliga hälsningar omgidot
Omgidot
Omgidot
Admin
Admin

Antal inlägg : 277
Poäng : 5770
Reputation : 2
Join date : 09-08-16

https://modigariddarna.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet