De Modiga riddarna
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Mardröm

2 posters

Gå ner

Mardröm Empty Mardröm

Inlägg av draengen tor jul 22, 2010 8:00 pm

Tror jag drömde att jag blev våldtagen av en negerdvärg iförrgår, bör jag uppsöka en läkare, psykolog eller dylikt? känner mig djupt kränk över vilka spratt min hjärna spelar mig när jag sover. HJÄLP
draengen
draengen
[GM]
[GM]

Antal inlägg : 306
Poäng : 5808
Reputation : 4
Join date : 09-08-17
Age : 33

Till överst på sidan Gå ner

Mardröm Empty Sv: Mardröm

Inlägg av Omgidot tor jul 22, 2010 10:55 pm

Ja, denna dröm kan tolkas på många olika sätt. Vi börjar med att bryta ner den i delar. Vi startar med känslan av att bli våldtagen den kommer troligtvis ifrån att du känner dig maktlös dvs det finns någon där ute som av en slump är bättre än dig (atm) det gäller för dig att passera detta hinder så kommer du att slippa våldtäckts delen av drömmen.

Negerdvärg, ett märkligt begrep nästan lite fantasy som i alver och dylikt vilket snabbt leder oss till att det handlar om någon fantasy del av ditt liv. Delen med att han är neger betyder att du känner hat mot denna person extremt mycket bara.

just dvärg biten handlar nog mycket om att dvärgar är roliga att se och ta på, alla drömmer om att någon gång få äga en dvärg.

Så min analys är kortfattat, Gå om dvärgnegern SGT DIABLO så försvinner drömmarna dirr.

//drömtolkaren OMGIDOT
Omgidot
Omgidot
Admin
Admin

Antal inlägg : 277
Poäng : 5769
Reputation : 2
Join date : 09-08-16

https://modigariddarna.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Mardröm Empty Sv: Mardröm

Inlägg av draengen fre jul 23, 2010 12:54 pm

Låter rimmligt! Fårse hur det går.
draengen
draengen
[GM]
[GM]

Antal inlägg : 306
Poäng : 5808
Reputation : 4
Join date : 09-08-17
Age : 33

Till överst på sidan Gå ner

Mardröm Empty Sv: Mardröm

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet