De Modiga riddarna
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Varför får inte jag några ledgendarys?

3 posters

Gå ner

Varför får inte jag några ledgendarys? Empty Varför får inte jag några ledgendarys?

Inlägg av Skoglof tor maj 20, 2010 1:41 pm

Hej alla modia riddare, jag följde Kallakillens direktiv och signade upp mig på forumet!
Jag är level 92 och har fyra ledgendarys vad av tre stycken av dem är samma jävla sköld, är inte det otur när ska min otur vända? det händer att jag möter lvl 60 i strider och det är fan förnedrande!!

Skoglof

Antal inlägg : 4
Poäng : 5095
Reputation : 1
Join date : 10-05-19

Till överst på sidan Gå ner

Varför får inte jag några ledgendarys? Empty Sv: Varför får inte jag några ledgendarys?

Inlägg av Omgidot tor maj 20, 2010 3:49 pm

förbannat trevligt att ha dig här!
Det handlar bara om otur, sen har du även levlat med 100% xp så du har gjort mindre qs än många andra. Vi alla har suttit i träsket utan bra gear länge, titta bara på Draengen. näst högst lvl har 5 bästa gearet i spelet. Du ligger även bara på grotta 61 så du har 39 grottor kvar Smile mycket kan hända på det. T.ex jag har tagit 6 grottor på kanske 3 månader nu, och i 3 av dom så fick jag best in slot items.

Så fortsätt att kämpa så ska du se att dina items kommer att rulla in Smile
Omgidot
Omgidot
Admin
Admin

Antal inlägg : 277
Poäng : 5762
Reputation : 2
Join date : 09-08-16

https://modigariddarna.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Varför får inte jag några ledgendarys? Empty Sv: Varför får inte jag några ledgendarys?

Inlägg av Skoglof tor maj 20, 2010 8:32 pm

Ah jag vet. Det känns skönt med 39 grottor kvar då ska ag pumpa!! så nu blir det BS och kötta äventyr så jag tar den där jävla träskkryparen!

Skoglof

Antal inlägg : 4
Poäng : 5095
Reputation : 1
Join date : 10-05-19

Till överst på sidan Gå ner

Varför får inte jag några ledgendarys? Empty Sv: Varför får inte jag några ledgendarys?

Inlägg av draengen tor maj 20, 2010 10:13 pm

Underbar inställning!

Har personlig erfarenhet av detta bittra äpple, men dom flesta har mer tur än mig så snart kommer det nog rulla in lite legendarys för dig också ska du se!

Strida modigt min riddare! Exclamation
draengen
draengen
[GM]
[GM]

Antal inlägg : 306
Poäng : 5801
Reputation : 4
Join date : 09-08-17
Age : 33

Till överst på sidan Gå ner

Varför får inte jag några ledgendarys? Empty Sv: Varför får inte jag några ledgendarys?

Inlägg av Omgidot lör maj 22, 2010 1:56 am

så ska det låta när krigare är kåta!
Omgidot
Omgidot
Admin
Admin

Antal inlägg : 277
Poäng : 5762
Reputation : 2
Join date : 09-08-16

https://modigariddarna.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Varför får inte jag några ledgendarys? Empty Sv: Varför får inte jag några ledgendarys?

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet